Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine

  1. SPLOŠNO

Ta pravila določajo pogoje uporabe spletne trgovine www.trgovina.ekopretok.si (v nadaljevnju tudi »spletna trgovina«), s katero upravlja podjetje EKO PRETOK d.o.o., Spodnja Slivnica 107, 1290 Grosuplje (v nadaljevanju tudi »ponudnik«).

Spodaj so navedeni osnovni podatki podjetja:

Polno ime: EKO PRETOK storitve in trgovina d.o.o.
Kratko ime: EKO PRETOK d.o.o.
Naslov: Spodnja Slivnica 107, 1290 Ljubljana, Slovenija
Matična številka: 218661600
Davčna številka: SI42880319
Transakcijski račun: SI56 0310 8100 0639 486 odprt pri banki SKB d.d. in SI56 3000 0002 2701 528 odprt pri Sberbank d.d.)

Osnovni kapital: 8.763,14 EUR

E-pošta: prodaja@ekopretok.si
Telefon:
+386 031 604 755 (vsak delavnik med 8:00 in 16:00)

Podjetje je bilo vpisano v Poslovni register Slovenije na dan 27.02.2006.

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ter ostalo predpisano zakonodajo za prodajo preko interneta in takšen način poslovanja.

Spletna trgovina je storitev, ki omogoča nakup wc ščetk in drugih izdelkov prek spletnega portala Spletna trgovina EKO PRETOK: www.trgovina.ekopretok.si. Nakup izdelkov v spletni trgovini je mogoč brez registracije in vpisa v spletno trgovino.

Uporabnik je vsaka fizična ali pravna oseba, ki uporablja spletno trgovino.

Kupec je oseba, ki naroči blago prek spletne trgovine.

Prek spletne trgovine Trgovina EKO PRETOK je mogoče naročiti izdelke le za območje Republike Slovenije. Naročilo je mogoče oddati le v slovenskem jeziku.

Podjetje EKO PRETOK d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev poslovanja na spletni strani www.trgovina.ekopretok.si kadarkoli in brez predhodnega obvestila. O spremembah bo podjetje obveščalo uporabnike in kupce na spletni strani www.trgovina.ekopretok.si.

Prav tako si podjetje pridržuje pravico do napak na spletni strani www.trgovina.ekopretok.si, o čemer bo kupca v primernem roku tudi obvestilo.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku; v primeru nedostopnosti vam bomo to sporočili),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoji za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

  1. PONUDBA IZDELKOV

Ponudba v spletni trgovini  se lahko v določenih primerih, zaradi narave poslovanja, spreminja. Vse cene so končne, razen če je izrecno napisano drugače. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

 

  1. NAROČILO

Oddano naročilo predstavlja kupoprodajno pogodbo, ki je sklenjena v trenutku potrditve naročila s strani podjetja EKO PRETOK d.o.o.. Podjetje EKO PRETOK potrdi naročilo tako, da pošlje kupcu takoj po prejemu naročila potrdilo v elektronski obliki na naslov elektronske pošte, ki ga je kupec posredoval ob oddaji naročila.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je shranjena v elektronski obliki na strežniku podjetja EKO PRETOK in se obravnavana strogo zaupno. Pisni izvod naročila se pošlje kupcu skupaj z naročenimi izdelki.

Naročila lahko oddate preko interneta, in sicer vsak dan od 0.00 do 24.00 ure.

Naročila prejeta od ponedeljka do petka do 12. ure bodo v primeru zaloge odpremljena isti dan. Čas za prenos in dostavo pošiljke je največ 4 dni (dan oddaje + 4 dni).

Naročila, ki jih prejmemo v soboto, nedeljo ali na državni praznik, bodo odposlana prvi naslednji delovni dan.

Postopek oddaje naročila

Nakup izdelkov v spletni trgovini je mogoč brez registracije in vpisa v spletno trgovino.

Kupec izbere izdelek, ki ga želi naročiti. Za vsak izdelek izbere želeno količino. S klikom na gumb »Dodaj v košarico« bo izdelek dodan v nakupovalno košarico. Ko se s kurzorjem postavi na košarico v desnem zgornjem kotu spletne trgovine, se odpre okno z dvema možnostima: »Prikaži košarico« in »Na blagajno«.

S klikom na »Prikaži košarico« kupec preide na stran Vsebnost košarice. Tu lahko kupec preveri svoj izbor ter ga po potrebi popravi. V košarici lahko izdelke dodaja, spreminja količino, oziroma posamezne izdelke izbriše. Za potrditev sprememb uporabnik klikne ne »Posodobi košarico«. Prav tako lahko z nakupom nadaljuje.

S klikom na »Na blagajno« ali »Nadaljuj na blagajno« kupec potrdi izbor izdelkov in preide na 2. korak nakupa, vnos podatkov in izbiro načina plačila. Uporabniku se odpre stran »Podrobnosti naročila« z obrazcem za vnos podatkov o plačniku, naslovu za dostavo ter izbiro načina plačila. V okvirju »Vaše naročilo« kupec ponovno preveri svoje naročilo in s klikom na »Kupite sedaj« odda naročilo.

Ko je naročilo oddano se odpre okno  s podrobnostmi naročila in potrdilom, da je naročilo sprejeto.

Potrdilo o uspešno oddanem naročilu kupec prejme na vnešeni elektronski naslov.

Preklic naročila

Po oddaji naročila prejme kupec potrdilo o naročilu na njegov elektronski naslov. Morebitni preklic naročila lahko kupec v roku ene (1) ure po prejemu potrditve naročila sporoči na ponudnikov elektronski naslov prodaja@ekopretok.si ali pokliče na telefonsko številko +386 031 604 755 (vsak delavnik med 8:00 in 16:00). V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in ponudnikom (EKO PRETOK d.o.o.) sklenjena.

Ponudnik storitve nudi podporo kupcem vsak delavnik med 8:00 in 16:00 uro na telefonski številki  +386 031 604 755 in preko elektronskega naslova: prodaja@ekopretok.si.

  1. NAČIN PLAČILA

Način plačila se izbere z odkljukanjem ene od danih možnosti.

Omogočene so naslednje oblike plačila:

–  plačilo po povzetju in

–  plačilo po predračunu.

Neposredna bančna transakcija

Kupec na svoj elektronski naslov prejme podatke za izvedbo plačila: znesek plačila, transakcijski račun, referenco oziroma sklic in namen plačila. V tem primeru kupec naročeno blago plača s splošnim plačilnim nalogom UPN (obrazec) na banki, pošti ali preko svoje spletne banke (Klik, Bank@Net, Abanet, Banka IN, Link, Addiko EBank…).

Znesek za neposredno bančno transakcijo je potrebno poravnati najkasneje v 2 delovnih dneh, v nasprotnem se le-ta prekliče.

Plačilo po povzetju

V primeru plačila po povzetju se naročeno blago plača dostavljalcu blaga ob prevzemu paketa. (OPOZORILO! V času koronavirusa plačilo po povzetju ni možno.)

 

  1. IZDAJA RAČUNA

EKO PRETOK d.o.o. ob dostavi naročenih izdelkov kupcu priloži tudi račun. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na izdanih računih.

Račun obsega naslednje:

  • podatek, da je prodajalec EKO PPRETOK d.o.o., Sp. Slivnica 107, 1290 Grosuplje; (mat. št. 218661600 in TRR SI56 3000 0002 2701 528 odprt pri Sberbank d.d..)
  • podatek o kupcu: ime, priimek in naslov;
  • podatek o naročenih izdelkih (naziv, barva oz. druge lastnosti, količina);
  • cena izdelkov, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter popusti;
  • morebiten strošek kupnine, če je izbrano plačilo po povzetju;
  • morebiten strošek dostave;
  • naslov za dostavo (v primeru, da se le–ta razlikuje od naslova kupca);
  • podrobnejša ureditev plačila;
  • naslov, kamor se lahko pošljejo ugovori, pripombe, zahtevki in izjave.

 

  1. CENA

Cena velja enako za vse uporabnike spletne trgovine. Vse cene so izražene v eurih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa oziroma ponudil rešitev, ki bo omogočila obojestransko zadovoljstvo.

Popust pri posameznem izdelku in promocijska koda se ne seštevata.

 

  1. DOSTAVA

Naročeni izdelki bodo dostavljeni na katerikoli naslov na območju Slovenije. Za dostavo skrbi pogodbeni partner podjetja EKO PRETOK d.o.o.. Za blago na zalogi je dobavni rok od 1 do 4 delovnih dni, v kolikor pa blago ni na zalogi, je uporabnik o tem obveščen pred zaključkom nakupa, kot tudi o ocenjenem oz. predvidenem roku za dobavo.

Vsa naročila bodo odpremljena še isti ali naslednji delovni dan (pod pogojem, da je blago na zalogi). Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V primeru posebnih zahtev vas prosimo, da jih vpišete pod “opombe” na dnu naročila. Dostava se izvrši na naslov, ki ste ga navedli ob naročilu.

 

  1. VRAČILO BLAGA

Kupec lahko naročeno blago iz kakršnega koli razloga vrne v 14 dneh od prejema. Prav tako zadošča, da nam kupec v 14 dneh pisno sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V tem primeru pa nam mora v naslednjih 14 dneh nerabljeno in nepoškodovano blago vrniti v originalni embalaži. Kupnino za vrnjeno blago bomo kupcu vrnili na transakcijski račun najkasneje v 14 dneh. Morebitne stroške vračila krije kupec.

Obrazec za odstop od pogodbe o nakupu izdelkov je na voljo TUKAJ.

V kolikor EKO PRETOK d.o.o. upravičeno sumi, da kupec namenoma opravlja nakup in nato zahteva odstop od naročila, zgolj z namenom, da bi zavajal ali škodoval EKO PRETOK d.o.o., kupec ni upravičen do vračila vplačanega zneska.

Poškodbe pri dostavi

V primeru, da je paket poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu blaga. Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Reklamacija

V kolikor blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, potem kupec blago reklamira. Po vnaprejšnjem dogovoru preko elektronskega naslova prodaja@ekopretok.si oziroma telefona  +386 031 604 755 (vsak delavnik med 8:00 in 16:00) je možno blago vrniti po pošti ali pa se vračilo izvrši osebno na naslovu EKO PRETOK d.o.o., Sp. Slivnica 100, 1290 Grosuplje.

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Stvarna napaka

Napaka je po Zakonu o varstvu potrošnikov stvarna:

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Uveljavljanje stvarne napake

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je napako odkril. Če je od prevzema izdelka preteklo že več kot dve leti, uveljavljanje stvarne napake ni več mogoče. Hkrati mora kupec omogočiti pregled artikla. Za uveljavljanje stvarne napake izpolnite obrazec, ki ga najdete TUKAJ.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila ZVPot.

  1. VARNOST

EKO PRETOK d.o.o. uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Varovanje osebnih podatkov

Pri nakupu kupec dovoli podjetju EKO PRETOK d.o.o. zbiranje, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. EKO PRETOK d.o.o. se zavezuje, da bo skrbno in v skladu z zakonodajo varovalo podatke uporabnikov. Podatki se zbirajo na podlagi osebne privolitve posameznika in za nedoločen čas oziroma, če Zakon o varovanju osebnih podatkov predvideva drugače, za čas kot ga predvideva.

Osebni podatki se zbirajo za namen nemotene izvedbe naročil oz. ponudbe, komunikacijo s kupcem, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletnih strani in storitev ter, če se kupec tako odloči, za pošiljanje obvestil, novic in ponudb (e-mail-a, pisno na naslov).Uporabnik je tudi sam odgovoren za varovanje osebnih podatkov, na način, da poskrbi za ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Zbirka osebnih podatkov je zavedena na spletni strani informacijskega pooblaščenca (www.ip-rs.si).

Več o varnosti vaših podatkov, si lahko preberete TUKAJ.

Piškotki

Več o naši politiki piškotkov si lahko preberetu TUKAJ.

 

  1. ODGOVORNOST

Spletna stran trgovina.ekopretok.si deluje na način kataloške prodaje blaga in storitev. Kljub trudu za čim večjo točnost in ažurnost ponudbe se lahko zgodi, da se podatki o blagu in storitvi ter ceni spremenijo tako hitro, da jih ne utegnemo popraviti in se še vedno nespremenjeni nahajajo na spletni strani. V primeru naročila za takšno blago ali storitev podjetje kupca obvesti o spremembah in nakup prekliče, oz. mu omogoči preklic naročila ali se dogovori za kakšno drugo možnost.

Pridržujemo si pravico do tipografskih napak in napak, ki bi izhajale iz nenamernega nepravilnega delovanja informacijsko-tehničnega sistema spletne strani. Podjetje ne odgovarja za točnost podatkov vnesenih s strani kupca.

 

  1. PRITOŽBE IN SPORI

Podjetje EKO PRETOK d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.  Ponudnik mora v 5 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in kupca obveščati o poteku postopka. EKO PRETOK d.o.o.  se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav lahko kupec kontaktira ponudnika EKO PRETOK d.o.o. preko telefona na telefonsko številko +386 031 604 755 (vsak delavnik med 8:00 in 16:00) ali po elektronski pošti na prodaja@ekopretok.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova ali pisno na sedež podjetja, EKO PRETOK d.o.o., Sp. Slivnica 107, 1290 Grosuplje. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

EKO PRETOK d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato si EKO PRETOK d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi EKO PRETOK, d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Skladno z uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. EKO PRETOK d.o.o. objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.

  1. maj 2020